Povrat i zamjena

Prigovori

Koje je bilo vaše shopping iskustvo? Što mislite o ponudi u našoj trgovini? Jeste li u potrazi za artiklom, ali ga ne možete naći ? Dali ste bili ugodno iznenađeni ili ljuti oko kupovine? Bili ste oduševljeni s našim oglasom? Što učiniti i kako otkazati kupovinu?

Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!

020 / 670 111
reklamacije@pioneer.hr
Radno vrijeme korisničke službe: Pon - Pet: od 09:00 do 17:00h

Reklamacije I povrati

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili? Proizvod ne radi kako ste očekivali? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate:

020 / 670 111
reklamacije@pioneer.hr
Radno vrijeme korisničke službe: Pon - Pet: od 09:00 do 17:00h

Nakon prijave reklamacije, temeljem vašeg opisa reklamacije, informirat ćemo vas o statusu:

  • može li se proizvod zamjeniti za novi
  • može li se za proizvod vratiti novac
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis

Svaki proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte ovdje.